Doktora gittim bişey yok dedi ama hergün ritm bozukluğu yaşıyorum sanki durup pat diye atıyo bunu hissetmekte berbat bir durum korkuyo insan korkunca panik biriyim dahada bir artıyo benim gibi durumda olan varmı daha öncedende bu bende oluyodu ama azdı gene kaldım arttı