ozisim Kızlar gözümde batma var üst göz kapağımda. Şişkinlikte oldu. Arpacık olabilir dediler. Öğretmenim çalışıyorum. 21. Haftalık hamileyim. Geçmesi için doğal ne yapabilirim. Nolur daha kötü olmadan tavsiyelerinizi bekliyorum.
BusraNurAnne ozisim ama once nw oldugunu anlamann lazim canim doktora gorun bence hersey uygulanmaz göze hassastir daha kotu olabilir
Yalinn8 ozisim dr a gidin bi arkadasim dogal biseler yapicam die tüm yuzunu sisirdi, sonra dünyagöz e gitti bi merhem verdiler 1 haftaya bise kalmamisti
Mehtapsato ozisim cay demi benim kizimdada var surekli goz rahatsizligi yasiyoruz 1 yasindan beri 14 yasinda suanda cayin ilik demini pamukla gozunuzu silmeniz yeterli
ozisim Doktora gidicem ama doktor bulma sıkıntımız var doğuda çalışıyorum. Oldugum yerde tek doktor var. Çalıştığım için sıra alıp gidemedim. Çayı denicem hemen. Çünkü doktora gidene kadar iyice şişecek gibi 😔