kirpapatyasi34 Benim de 6 aylık bir serüvenim oldu bu testlerle, 2 farklı test yaptığım zamanlar 3 4 test yaptığım zamanlarda oldu ama çok yalancı pozitif gördüm, hep hayal kırıklığı, bu ay da o yaptığım testlerin bazılarını saklıyordum, hepsini attım gördükçe moralim bozuluyordu, bu ay da inat ettim asla test yapmıcam, regl beklicem dye, sonrasında adetimden itibaren saydığım 11 günümde mide bulantım oldux ve az az akıntım geldi gibi benim hamile olduğum hiç aklıma gelmedi tekrar yumurtlama olcak herhalde dedim koştum ovulasyon testi yaptım, kopkoyu çıktı şüphelendim test yaptım 2 tane ikiside pozitif, ama inanmıyorsun testlere, cumartesi ve pazar günü testler ile takip ettim hep pozitif gördüm ve zaman geçtikçe koyulaşmaya başladı pazartesi günü gittim kan verdim betam 157 çıkdı hamileydim😍🥲
Hala onun şaşkınlığını yaşıyorum, rabbim isteyen herkese nasip etsin, kendinizi bebek olayından uzaklaştırın rahatlayın boşaltın yoksa olmuyor bu stresle bizzat kendim yaşadım, bu programa bile girmiyordum artık, konulardan uzaklaşmak için, hamilelik haberini alınca tekrar koştum geldim🙊