esraakyolll kan bakıldı mı bu durumda önce kana bakılır betaya göre kese görünmesi gerek görünmezse iyi bakılır tüplere benim mesela sol tüpte vardı çok ağrıdı ve kanama lekelenme oldj sonra beta takibi yapıldı beta yükseldi görünmedi rahimde ve dengesiz artış vardı sol ağrıyor deyince sola odaklandılar orada çok küçük kese görüldü ve hep alttan bakıldı karından teşhis koyması. Çok zor çok bırak alttan bakılsın erken teşhis çok önemli tüp patlarsa risk Allah muhafaza 30 dk içinde ameliyat olman gerek zor ama bunlar gerçekler canım ona göre acele et bekleme diğer türlü erken teşhiste iğne ile beta takibinde sonlandırılır boşuna ameliyat olmazsın benim iğne ile sonlandı