Momy55 20 den beri böyle canım beyaz kremsi akıntıyla oluyor bazen sadece ıslaklık bide ben riskli gebeyim korktum yani , doktora söyledim su durumuma baktı sıkıntı yok dedi detaylı da da suyum iyiydi akıntıdır dedi doktor da zaten çamaşırın tamamenn ıslanmıyorlardur akıntı boyutlarında ıslanıyor değil mi ? Doktoruna sor ama sızıntı değildir bence inşallah . Hava da sıcak ondan mı bilemedim çoğu kişi Böyle bide ben progestan kullanıyorum . Hormonlarda sanırım arttırıyormuş sanırım yine de doktoruna danış tabi