Tufu2 28 haftalığım 30 gibi kıyafetlerini yıkayıp eksikleri çıkarıp onları alacağım 36 dan sonrada beşiği ve dolabını alacağım. Çünkü oda yapmayı düşünmediğim için mobilyanın erken gelmesi boşuna karışıklık gibi geliyor. Tabi ailemle aynı şehirdeyiz, eşimde her konuda çok yardımcı ağırlaşsamda birşeyler yapmak zor olmayacak yardımcı olurlar o yüzden kendime göre düşünüyorum. Sizde yine kendinize göre plan yapabilirsiniz