16 haziranda adet olmam gerekiyordu olmayınca 20 haziranda prodoctor test yaptım negatifti, onun fotosunu çekmeyi unuttum gebelik olmadığını düşünerek 25 haziranda tarlusal kulandım 5 gün boyunca daha öncede olmadığım zamanlar olmuştu dr tavsiyesiyle kullanmıştım o yüzden tarlusalı kullandım. fakat yinede adet olamadım 4 temmuzda 2 test aldım mavi olan days doctor ve pembe prodoctor mavi test gene negatifti 1 saat zaman geçince biraz bir gölge oluştu diğerinde gene görünmüyordu ama testin kaymış olduğunu farkettim ekranın kenarında bir çizgi belirmiş ama olması gereken yerde değil yorumlarsanız sevinirim arkadaşlar. !