Ceylankumsal1- Eczaneye sorun onlar size doktorun sisteme hangi kodu girmesi gerektiğini söyler. Beni eczane yönlendirdi ve hiç ödeme yapmıyorum 1lira bile ödeme çıkmıyor
Elisasu123 Ceylankumsal1- 5 . Haftadan itibaren kullanıyorum 32 haftalık oldu 350 400 civarı ödeme yapıyoruz 3 kutuya
BeriKeskin ignur öncelikle çok geçmiş olsun bende 4 aydır kullanıyorum 4000 lik perinatoloji doktorum rapor yaptı ve asla bi tl bile ödeme çıkmıyor eczaneden bittikçe aile hekimim yazıyor 10 tl muayene ücreti mi reçete ücreti mi ne alıyorlar benden
Doga2163 Kızlar ben 10 kutu aldım raporlu hiç ödeme yapmıyoruz sizden neden ödeme alınıyor raporunuz varsa doktorum bir senelik yazdı 3 ayda bir raporu yeniliceksiniz dedi ama ödeme yapmadık hiç
Serap09 ignur 3 kutuya 900 ödediğimi biliyorum hemde en son 6 ay olmuştur sus sesini etme bide 10 kutu senin
Zeliha_plt38 Ceylankumsal1- ilaçları toplu şekilde alıyorum belkide hiç ödeme çıkmıyor oksapara dediğin gibi ama çok cüzi miktarda ödeme yapıyorum toplu olarak
yasarceyda12 Bsygt95 raporun derecesine bağlı canım bende 120 küsür veriyor 130 felan tek kuruya ama kayınpederim hiç vermiyor ona bedava mesela
Tubi1 Ben clexane 4000 lik kullanıyorum 3 kutusuna 1000 lira ödüyorum benimde raporum var marka yüzünden mi bu kadar ödeyen yok hiç aranızda
NslRstYsfAli Ben ilk gebeliğimde de 10 ay kullandım ödeme yapmadım şimdi ikinciye gebeyim 25 tl falan ödeme çıkıyor üç aylık alıyorum. Benim bildiğim kadarıyla raporda bi imza atılması gerekiyor o atılmayınca fiyatı bu şekilde ödüyorsunuz