Nuracr43 Kızlar daha önce de post açmıştım şuan 6 7 gün var regl olmama ama çok sabırsızım duramıyorum sizce erken gebelik testine varsa bile silik çizgi çıkar mı yoksa direk kan mı versem kanda kesin belli olur mu bana bi fikir verir misiniz ?
Ask45 Nuracr43 ya benim arkadaslarım ikiside 9. Gün silik cizgiyle öğrendi varsa 8. Gündr cıkar benim şuan 8. Gün 28 inde yumurtladım
Fatos4545 Nuracr43 bence erkenden yapma erken daha ama adete 1 2 gün kala yapabilirsin benim öle cıkmıstı
Nuracr43 Ask45 ne zaman yumurtladim hiç bilmiyorum takip de etmiyorum artık ne zaman olursa çünkü ilk gebeligimde de ayni şekilde evlendikten sonra hiç regl görmeden kaldım olacak olunca yumurtlama gününü beklemeden de oluyo diye düşünüyorum nasip