ebrununikizleri Kızlar 19 haftalık hamileyim dondırma yedim ve bugüm boğazım pert uyandım full kızarmış ve beyazladı evde doğal önerebileceğiniz bişey var mı
Ayseguls_baby ebrununikizleri benim de aynısı olmuştu tuzlu suyla gargara yaptım günde 2 kere ve boğazımı sıcak tuttum 2 günde geçti
susaMom_ ebrununikizleri Ya bende 15. Haftadayım ilk kez böyle bir hastalık geçiriyorum 1 haftayı geçicek antibiyotiğin yarısını bitirdim daha da kötüleştim şuan kuruluk yanma gıcık hafif ateş kusma her şey var anlamadım ne tür bir hastalık geçiriyorum ya
Tugceksck ebrununikizleri benim doktorum boğaz spreyi kullanabileceğimi söylemişti siz de bi doktorunuza danışın isterseniz. Onun dışında nane limon ya da ballı ıhlamur içebilirsiniz bir kupayı geçmeyecek şekilde. Geçmiş olsun 🌸
ebrununikizleri Ayseguls_baby yaa inşalah geçer kemiklerim bile sızlıyo bende tuzlu su deneyim bal şerveti içtim sirkeli
Ayseguls_baby ebrununikizleri tuzlu su bana iyi geldi canım antiseptik özelliği var eğer geçmese ilerleseydi antibiyotik başlanacaktı acildeki doktor yazdı kullanmadım atlattım
ebrununikizleri susaMom_ değişik salgınlar gelmeye başladı yine bende antibiyotik kullanmak istemiyorum doğal atlatmak istiyprum ama çok fena
susaMom_ ebrununikizleri Canım enfeksiyon varda mecburen veriyorlar bebeğe geçmesin diye ama antibiyotik bile fayda etmiyor bir de bende bademcik yok kolay kolay boğazdan tutulmam hayatımda belki 1 bilemedim 2 kere böyle bir hastalık yaşıyorum o da hamileliğime denk geldi nefes alsam nefes batıyor boğazıma
ebrununikizleri susaMom_ hastaneye gittim crp 100 olmuş mevbur başladım antibiyotiğe bide bana parol serum taktı sanki beni rahatlattı gibi
susaMom_ ebrununikizleri iyi yapmışlar ben evde atlatmaya çalıştım antibiyotik kullandım sadece ama hala iyileşemedim 1.5 haftadır hastayım bugün kontrole gittim bir sıkıntısı yoktu bebişin