__Kubracik01__ Kizlar 35.haftaya girmek uzereyim bebek bayağıdır bas asagi pozisyonda gece yatarken çok zorlanıyorum çatal kısmında hep ağrım oluyor dönerken bile agriyor bu durumu yaşayan oldu mu bu haftalarda
aycabelgin0 35+4 üm aynısını bende yaşıyorum uzun süreli olmuyor yoksa acile bile gidicem sancı şeklinde girip geri gidiyor gece zaten ızdırap 🥲