Seelliinn Merhaba kızlar 15+4 haftadayız bebeğimle ama hareketlerini hissetmiyorum normalmi hisseden varmı bu haftada?
hulya10 Seelliinn doktorum 18deyken hissetmiyor musun demişti ama 20. Hafta bittikten sonra yeni yeni hissetmeye başladım 15de hissetmemeniz normal ☺️
Seymabyrm hulya10 nasıl hissediliyor acaba benimde ilk 16 haftadayım göz seğirmesi gibi görebiliyorum bazen karnımda
hulya10 Seymabyrm evet göz seğirmesi gibi hissedersin demişti belki hissettim ama bağırsak hareketi mi ne anlamadım 😅 şu an daha çok nabız gibi hissediyorum
Seymabyrm hulya10 oylede oluyor pıt pıt bide göz seğirmesi pıt pıt olanı kendi nabzım diye düşünmüştüm ben😂