Kızlar 8 haftalık hamileyim, Kese etrafında kanama alanım var diye iş yapamıyorum Progestan kullanıyorum. Geçen sene tayin nedeniyle taşındık 15 bin ödüyorduk. Bir senemiz dolunca ev sahibi 15 binden 25 bine çıkardı asla inmiyor ve kendisi eve geçmek istiyor. Eşim tek çalışan doğuda ve ilçede bu kirayı veren kimse yok 15 bin bile bizi aşıyordu birikim yapamıyorduk. Eşim 12 bine küçük temiz bir ev buldu oraya taşınmaya karar verdik temizliği her şeyi halledecek ama evi toplama yerleştirmeye iki görümcem gelecez dediler sonradan babam ve ablam geleceğini söylediler. Açıkçası ben babam ve ablamın gelmesini daha çok istiyorum çünkü onlar olunca daha çok rahat hissedecem. Ama görümcem onlar olsa rahat uzanmaya çekinecem misafir gibi hissedeyeceğim. İki taraftan hangisini çağırsam sizce siz olsanız nasıl yapardınız?