DamlaU Merhaba, ben de 6+2 de doktora gittim duyulmadı kalp atışı, doktorum geç döllenme olabilir haftaya gel dedi, dün gittik 7+2 de yine duyamadık, doktorum beta istedi tekrar değerim haftaya göre iyi o yüzden haftaya bakalım dedi. Taktir Allahın. İnşallah kalp atışını duyarız ben de arkadaşınız ve bekleyen tüm anneler de 🙏🏻