Hanımlar merhaba, 1 aylık bebeğim var. Sütüm yetmediği için mama takviyesi de yapıyorum. Bebeğme mamayı şırıngayla veriyorum, şırınganın akışı hızlı olduğu için memeyi reddetmeye başladı galiba. Bir memeyi 15 dakika emiyor diğer memeyi 5 dakika zor emiyor. Artık sütümü sağıp vermeyi düşünüyorum, biberona geçeceğim mecburen.
O kadar çok marka var ki herkes hepsinden memnun hangisini alacağıma karar veremiyorum.
Philips mi, lansinoh mu, comoto mu, de browns mu 🥹