Ah kızlar doğduktan sonra da diyeceksiniz ki keşke biraz daha karnımda kalsaymış :))) 2 çocuk doğurdum tecrübeye sabit :)) insan o anın hevesiyle heyecanıyla bir an önce doğurmak istiyor ama lohusalık yaşarken keşke karnımda olsaymış demeden geçmeyen anne tanımıyorum