ipekmom_ Kızlar başvuru yapacağım 21haftlık olduk başvuru deniyorum ama sürekli aile bireyleri eksik girdiniz diyor anlamdım, eşimi giriyorum oluyo kızımı kabul etmiyor, onu girmedende başvuruyu yine yapamıyorum anlamadım yapanlar nasıl yaptı acaba