Burcux ay bana 36da demeye başladılar ki cidden aşağıya inmişti midem nasıl rahat 😂 doktorum bile bi iki haftaya doğurursun dedi ama bizde tık yok 37de kafası iyice yerleşmiş 1-2 güne sancın gelir dedi ama ortada bisey yok 😂 hiç takılma onlara sen 😂 ne zaman geleceklerini cok iyi biliyor bu minnaklar 😍