Meryeminannesi20 Böyle bi durum yaşayan varmı 39+5 oldum suni ile başlat caz dedi doktorum bebek tepki verdi nst aleti öttü özel deyim iki normal doğumum var 2 santim açıklık olmazsa sezeryan dedi ben istemiyorum böyle durumda imza atıp çıkarım sanırım