Nslsh-989 bunlar çok normal ben tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım hep içimde korku vardi lavaboya bile gidemiyordum kabizlik normal kayısı suyu yada sabah ⅔ adet kuru kayısı yemenizi öneririm ilk trimestir çok zordu benim bulantı Kasik ağrısı falan ama 13 haftaya girdiğim gibi şikayetlerim çok şükür azaldı arada hafif Kasik ağrısı oda normal canım kafana çok takma