Çok korkuyorum çokkk bebeğime sürekli bişey mi oldu diye içimdeki ses bana vesvese veriyor elimi karnıma koyup ordasın biliyorum seni çok seviyoruz felan diye konuşuyorum ama çok telaşlıyım aslında dün eşimde acaba bişey mi oldu bulantıların aşırı çoğaldı diyip sarıldı oda çok korkuyor bir kere bu durumu yaşadık bir daha Allah yaşatmasın 😓8+5iz siz de durumlar nasıl yarın görüş günü olan var mı