SevincAtk canım yeni geçti başımızdan bu macera. Bu iğne sgklı herkese özel yada devlet fark etmez kesinlikle ücretsiz. Özel hastane eğer herhangi ücret talep ediyorsa hemen oracıkta sağlık bakanlığı şikayet hattını arayın anında hastane ile alakalı işlem yapılıyor. Sakın ücret ödemeyin. Ayrıca asla hiçbir eczane reçete ile vermiyor bu iğneyi. Parayla da olsa alamıyorsunuz. Mor reçete denilen bir reçeteyle yapılabiliyor ve kendi gittiğin hastane dışında hiçbir hastane iğneyi vurmayı kabul etmiyor. Dr size reçete yazdıysa gittiğin hastanenin acil bölümüne gidin bu iğneyi orası bünyesinde bulunduruyor.