Ilaydakurt03 21+6 günlük hamileyim 1 buçuk haftaya yakın sağ taraf böbreğe ve boşluğa doğru aşırı ağrı oluyor yürüyemiyor ve hareketlerimi kısıtlıyor normal mi bu dönemde sizde de aynısı oldu mu ? 🙄🙄
Mel0s Ilaydakurt03 bend 21+6 ym canm dukur bend hic ole bi sknt olmuo bide calistgm halde 10 saat calisiorm skur ole bise yok
Klntmtrk Ilaydakurt03 Normal canım bebiş yer acıyor kendine büyüdükçe herkesin kemik yapısı aynı değil sonuç ta.
Seyusuf23 Ilaydakurt03 ayni sorunu bende yasadim canm cocuk kendine yer actigi icin dogal olarak agri oluyo masajla falanda gecmiyodu ben sicak su torbasi koyuyordum biraz iyi geliyodu dene derim
YagmurDaskn Ilaydakurt03 Çok zoorrrr. Ben de 13+1 im ve belim ağrıyor. Sol kalçama vuruyor ağrısı eğilirken çok zorlanıyorum. Evimi temizleyemiyorum psikolojim bozuldu resmen 😭😭😭
Ilaydakurt03 Seyusuf23 Afedersin de çok fazla iğrenç bir akıntı da var ve parça gibi bu da normal olur mu ilk gebeliğim biraz endişe ediyorum da
Seyusuf23 Ilaydakurt03 bende oyle birsey olmadi doktora gittiginde sorsan iyi olur belki normal biseydir :)
Cagla96 Benimde çok fena anlattığın gibi belim. sağ tarafım sanki kemiklerim kırılmış gibi agrıyor zor hareket edip yürüyorum bende tedirgin oldum kasıgımada agrı giriyor arada 27+6 haftalık benimde. Normal mi ki acaba ya Ilaydakurt03
Krispiim16 Ilaydakurt03 bende gittim bugün ağır bi idrar yolu enfeksiyonu geçiriyormuşum ve üşütmüşüm 😌
Tgbatem Ilaydakurt03 zararı varmı doğumdan sonra düzeliyor mu arada benimde böbreklerime sancı giriyor hafta dr kontrolüm o zaman sorucam
Rjdd Ilaydakurt03 canm bende 21+2 haftalığım bende aynu durumdayım özellikle uzanınca sağ bacağım kalçam kitleniyor kalkamıyorum bile adım atmakta güçlük çekiyorum sanki hareket etsem belim kopacakmış gibi hissediyorum 😞