Merhaba size bir şey danışmak istiyorum. 33+0 hamileyim, grip oldum 3 gündür geçmiyor nefes alamıyorum çok öksürüyorum bugün acile gittim boğazım tahriş olmuş ağrı kesici serum taktı Klavunat 1000 mg antibiyotik ve ağrı kesici parol verdi hamile olduğumu söyledim ama kullanabilirsin dedi yine de bir tedirginim antibiyotiği hamileyken kullanan var mı aranızda acaba bebeğe bir zararı olur mu hamileliğim boyunca 2. Hasta oluşum ilkinde bu kadar ağır değildi ilaç kullanmadan geçmişti