Merhaba hanımlar, aramızda SGK çalışanı veya avukat varsa cevaplayabilir mi rica ediyorum. Eşim devlet memuru, 4 yıllık evliyiz. Benim hiç çalışma geçmişim olmadığı halde, sisteme yanlışlıkla çalışıyor olarak girildiğim için bugüne kadar eş yardımımızın hiçbiri yatmamış. Geriye dönük eş yardımlarını alabilmek için dilekçeli başvuru yaptık ama bize hiçbir şekilde dönüş sağlanmıyor. Ben bu 47 ay boyunca alamadığım eş yardımı ödeneğini nasıl alabilirim?