Benim oglusumda da çok şükür yapmamıştı emziriyordum ama sütüm azaldığında mecbur mama ile destekliyordum önce emzirme arkasından biberon. Sütünüz yeterliyse uyandirmaya çalışmanızı öneririm biberona alismamasi daha iyi çünkü her bebek farklı. Uyanmadigi zamanlarda hafif hafif burnunu sıkabilirsiniz, ayak tabanlarına hafif vurup parmaklarınızı gezdirebilirsiniz, altını açmanız da uyanmasına fayda sağlar. Ben o şekilde uyandırıp besliyordum. Denemenizde fayda var uykucu bebişe😅❤️