Gamzerkk Kızlar şu an 29+1 olduk Ankara’da yaşıyorum kız bebek için yenidoğan çekimi istiyorum yaptirip memnun kaldığınız yerler var mı onerebileceginiz 🌸 çok uzak olmazsa goturede bilirim bebegi ama eve gelmesi daha iyi sanki etimesgutta yaşıyorum