yasarceyda12 bağırsaklar gebelikte malesef coşar 13+4 teki benekte cidden çok küçük bence karışmıştır 7 kat alttaki bir taneyi zor hissedersiniz 15,16 da bile nabız seyirmeye çok benzer şekilde ve çok nadir hissediliyor ama yüzde yüz diyorum 13+4 te hissettiğiniz şey bebek olamaz boyut olarak zaten 25 gram kadar falan minicik yani o etki olmaz şuan 15 inci hafta olmuşsunuz nerdeyse ikinci gebelik olduğu içinde şuan hissediyor olmanız daha makul