Yenibebeklianne Merhaba ben bugün avent natural pp 330 ml yani 3+ olanını aldım. Biberonun içi boğuk duruyor nasıl anlatsam içinde süt kalmışta rengi boğuklaşmış gibi yıkadım fakat geçmedi bu durum normal mi?
Burcak61 Yenibebeklianne o biberonun rengi öyle bende aldım ki Ablam da kullanıyor sıkıntı yok yani Ben setini aldık bugün
Yenibebeklianne Burcak61 ya ben de diyorum bu neden böyle 😁 bir de 3+ kaçıncı aya kadar kullanılıyor biliyor musunuz?
Burcak61 Yenibebeklianne benim Ablam 0+ almıştı bende aynısını aldım hiç bi fikrim yok bizim ablamın bebişi doğunca ilk lazım olmuştu şimdi 5 aylık ama meme emiyo o yüzden bilmiyorum 🤷♀️ benim ki doğunca öğrencem inşallah hiç gerek kalmaz da