Dün sabah post açmıştım ağrılarımla alakalı.
Bacaklarım , belim ayrilacak gibi ağrıyordu ve karnımın alt kısmına da vuruyordu bu ağrı. Ben üşütmüş olabileceğimi düşündüm ve akşam saat 9.5 a kadar bekledim. Ayağa kalkar kalkmaz felaket bir ağrı giriyordu ve vajina kısmında şiddetli bir şekilde iğne batması hissi oluşuyordu.
Acile giriş yaptığımda da üşütmüş olabilecegimi söyledim ama bana yinede Nst taktılar. Sancılarım çıkmadı orada fakat 1 parmak açıklık var dedi. Doktorum doğumun başlamış olduğunu, rahim ağzının yumuşadığını ve yırtılma ihtimalinin olduğunu söyledi. Bunu göze alamayız dedi
Beni ambulansla farklı bir hastaneye sevk ettiler burada gelen geçen alttan muayene etti ve sancılarım 2-3 katına çıktı.
Tansiyonum 14 e çıkmış.
Doktorum geldi acil sezaryen e alıyoruz dedi ve doğuma alındım. Haftam küçüktü korkuyordum ama çok şükür korktuğum gibi olmadı benim minik adamım abisi gibi 35+2 de dünyaya geldi.
Şu an ikimizde iyiyiz fakat benim ameliyat yerlerim çok fazla ağrıyor.
Oda zamanla geçecek inşallah ♥️