39+5 ten selam 👋🏻 Çok şükür fazla bel ağrım olmadı. 32. Haftaya kadar çalıştım iş yerinde çok zorlanıyodum uykum geliyodu hep, o sıralar uyku sorunum çok yoktu. İzine çıkınca bütün gün uyumanın hayallerini kuruyodum. Ama ne zamanki analık iznine ayrıldım uyku problemim başladı hala da devam ediyo. Çok sinir bozucu gerçekten