Love13 Kızlar 37+2 deyim bugün balık yedim ondan mı bilmiyorum çok fena ishal oldum su gibi ve midem bulanıyor hemen hastaneye gitsem mi bilemedim uyuyamıyorum asla
Su123 Love13 bir gidip gözkün bence eğer doğum belirtisi değilse yoğurdun içine nişasta katıp yiyşn anında kesiyor
BabyBlueee Love13 Bende öyleydim gebeliğim boyunca meğer kan ilacını yanlış kullanıyormuşum ondan oluyormuş hatırlamıyorum tam ama açken ve tokken kullanılma yöntemi varmış bunun birinde ishal yapıyor birinde kabız 🤷🏻♀️
Love13 Ya bu saatte hbiyerde kadın doğum doktoru yok bi dahiliye vardı onda da doktorun kendine hayrı yoktu eve dönüyoruz şimdi güvenip hiçbişey yaptıramadım 😔