Senanrclk Kızlar 39+2 deyim ve bebeğim normalden çok daha fazla yükselip inmeye hareketlenmeye başladı ve mesanem yanıyor veya adet ağrısı gibi batmalarım var sizce hemen şuan acile gitmeli miyim yoksa sabahı beklesem mi 🥺 İlk gebeliğim acilll destek
Eda_cey Senanrclk ben normal doğum yapmadım açıkçası bilemiyorum ama kendinizi takip edin bebeğin kasılıp açılmaları varsa ve duzenliyse top gibi olup açılmaları varsa falan bildiğime göre doğum olabiliyor isterseniz yakında acil varsa bir gidip görünün haftanizda uygun korkmayin sakin olun sağlıkla gelsin bebisiniz🥰🩷
Senanrclk Eda_cey evet tarif ettiğiniz gibi oluyor ve bu saat oldu 3 saattir devam. Teşekkür ederimmmm❤️
Eda_cey Senanrclk ozaman bence bir gidin nst ye girersiniz bir kontrol ederler hem içinizde raht olur ama genede siz bilirsiniz 😊