Habibedrmn O tamamen bünye meselesi ya benim 27 agustos 2016 ya sezeryan tatihi verdi cuma sabahi nisanim geldi geceye kadar sıkıntı yoktu gece 2.20 sularinda sanciyla bi uyandim sabaha kadarda uyuyamadim sabah 7 de zaten sezeryan olcaktim diye sabahi bekledim esimle sabahta gittim söyledim nisanimi sancimi filan alttan bi muayene 8 cm aciklik ebeler sok oldu nasi dayandin diye ama onlarin abarttigi gibi delirmemistim kordon dolanmasa zaten sezeryan tarihi aldigim gün normal dogururmusum ama yine de sezeryan oldum oglumda kordon dolanmaso vardi çünkü