cennet_e amiiin inşallah 🙏🏻 benim annem de beni doğururken tıpkı sizin gibi akşamdan suyu gelmiş ama hiç sancısı olmadığı için doğumun başladığını anlamamış. Ertesi gün öğlen hastane yine güle oynaya gitmiş hiçbir ağrısı sızısı olmadığı için. Ama 5cm açılması varmış ve zaten sezeryen planlandığı için hemen doğuma almışlar sağ salimce de doğurmuş.. hala bana teşekkür eder beni hiç yormadın hiç acı çektirmedin güzel kızım diye 🥰 sizin bebiş de sizi yormayacak belli ki 🐣 hiç stres olmayın Allah kolaylıklar versin, sağ salimce kucağınıza almayı nasip etsin tekrardan 🙏🏻