Yprkk canım bende sadece ikili yapıldı sonuçlarım güzel çıktığı için doktorum gerek görmedi ne üçlüyü nede dörtlüyü fakat 15 ve 20 hafta arasında yapılıyormuş. bebeğin beyninde, omuriliğinde ve merkezi sinir sistemindeki diğer sinir dokularında herhangi bir genetik bozukluk veya sorun olup olmadığına bakılıyormuş