Bende sezaryen gibi ameliyatı olmuştum dış gebeliğimde.6 ay korundum bıraktığım ay hamile kaldım.Biz normal doğum diye ilerledik ama 40+1 de kızım hala makat geliş ve 4 kilo üstü görünüyordu o yüzden riske atmak istemedim sezaryen olmuştum 🥰Sonuç olarak normal doğuma engel değil 🤗