Bir önceki postta bebeğimin hareketlerinin azaldığını hissettiğimi yazmıştım dün akşam doktora gittik nst çekildi sancı çıkmadı kalp atışları iyiydi, alttan muayene oldum açıklık yokmuş, ama ben doktora gitmeden bir süre önce sol kasığımda adet sancısına benzer bir ağrı yaşamaya başladım orada da belirttim ama bir şey denmedi kaç saattir ağrı geçmedi şiddeti azalıyor ama devam ediyor sizce ne ağrısı olabilir bu?