birmayismasali Kızlar akşamları çok fazla şişkinliğim oluyor çok rahatsız ediyor nefes alırken bile zorlanıyorum bunalıyorum nolucak böyle ya
birmayismasali Fraublt-31111 karnım sanki 5 aylık hamile gibi sisiyor ya. Mesela şu an düz ama akşam olduğunda yine aynısı olacak 😔
Fraublt-31111 birmayismasali Gündüz iyiyim akşam şişkinlik ve mide ağrısı oluyor göğüs altı üst karın yani 6 7 aylık olmuşum bebek yukarı çıkıyor kendimi topluyor gibi ağrı normal mı
Ley99 birmayismasali benimde sabah kalktığım da daha az şiş kahvaltıdan itibaren şişmeye başlıyor akşam en şiş hali çok rahatsız ediyor