Sukranyldz Kızlar 10+4 deyim sokak kedisi ayağımı tırmaladı çizdiği yer kanadı. doktorum da hemen tetanoz ve kuduz aşısı yaptırmam gerektiğini söyledi. Bebeğe bisey olur diye korkuyorum. Basınıza böyle bir sey geldi mi? Aşı için çok kücük
Edizhr Sukranyldz valla benimkini yardı resmen kedi 2 gün sonra zorla hastaneye götürdüler kuduz aşısı tetenoz vurundum herhangi bir sakıncası olmuyo ondan 1 sonrada hamile kalmışım ama O kuduz aşısı falan hemen saniyesinde vurulması gerekiyor mus yani doktor bana öylesine Vurdurdu hiç demediki hemen olunca vurulacak yoksa etkisi olmuyor şimdiki aklım olsa asla vurdurmaz dim yinede siz bilirsiniz çok şükür hiçbir şey olmadı
twokidsmom Sukranyldz yaptırmanızda fayda var diye düşünüyorum. Kanayan yeri bol sabunlu suda yıkayın ve kolonya ile temizleyin. Oglumu geçen ay tirmaladi 4 doz asi oldu. Sonuçta sokak kedisi ve kuduzlu bir hayvana teması var mi yok mu bilemeyiz ki. Ama içiniz rahat olsun yine de cunku kediden böyle bi bulaşma durumu cok cok az bir ihtimalmis. Konu evlat olunca tabi en ufak sey bile önem arz ediyor.
Sukranyldz Edizhr bugün gittiğim doktor 72 saat süresi var doktorunla görüş ona göre vuralım dedi. Doktorum aşı ol dediği icin geldim dedim o yüzden yaptılar hemen. Yani 72 saate kadar etki ediyormuş
Sukranyldz twokidsmom evet ve ben aşıların bebeğe bi zararı olur mu ondan da korkuyorum. Bana da 4 doz verdiler. İnşallah sağlıkla kucağıma almak nasip olur 10 haftalık ama daha simdiden bir cok badire atlattı😔