Gul1935 nst çekilirken bebeğin kalp atışını ölçen cihazı bastırmanızda sorun olmaz ama tocoyu bastırırsanız sancı gösterir ☺️ keşke hemşire bu konuda uyarsaydı yanlış bir sonuç almış olmuşsunuz maalesefki, aklınızda bulunsun nstde karnınızın üstüne taktıkları cihaz sancınızı ölçüyor ona dokunmamalısınız zaten çok sıkı takılmaz o kasılmanız olduğunda anlaşılması için, alt taraflarda takılı olan da bebeğin kalbini ölçer o arada gidip gelebilir bebek hareket edip yer değiştirdikçe onu bastırabilir bebeğin kalp atışını arayabilirsiniz ☺️