Der_yaa bende de sol kısımda bar var lavaboda farketmiştim doktoruma sordum ilk doğumda zorlandıysan şimdi de hamilelikten dolayı idrar torbası sarkmıştır dedi. Ama bunu hiç bakmadan muayene etmeden söyledi. Bu doğumda dikişin düzgün atılır veya orası içe doğru güzel dikilirse geçer dedi. İnş geçer bende çok rahatsız oluyorum 😕