Kızlar memleketteyim bende yetişemedim şuan haftam23+3 günlük hamileyim 2 günde önden gidiyordu en son 23+5 galiba ultrasona göre buradan da acil bulamıyorum bi yer özel de yok internetten randevu aldım riskli gebelik diye yazıyor ona aldım doğru mu almışım