[silindi] 44Nurgul33 hangi şehirdesiniz bana da haftaya bebek göremezsem kürtaj dedi 6+2 de gittim kese 5 haftalık dedi haftaya gitcem
44Nurgul33 [silindi] mersin’deyiz cnm bana da aynısını demişlerdi ve ben daha sonra gittiğimde kürtaja alıyoruz dedi orayı hemen terk ettim başka hastane başka doktora gittim şimdi gün sayıyorum doğum için o yüzden lütfen acele etme bekle
Larisabebegim Şu anda görünmemesi çok normal çünkü çok küçük bir hafta sonra ya da bir bucuk hafta sonra giderseniz görürsünüz
Ggxx aylmzdr geç görünmesi döllenmenin beklenen tarihten geç olması demek. Geç yumurtlamış olabilirsiniz. Bebeğiniz bi sıkıntı yoksa normal gelişir. 5. Haftada kese gözükür. 6-7 kalp atışı duyulur. Hatta kimi gebelerde 8. Haftada duyulur.
Pamiramsi aylmzdr aynı şekilde 5+3’te vajinal olarak keseyi gördük o kadar minikti ki içinde bişey görünmesi bile imkansızdı, 6+5’te gittiğimde kalbini duydum 🥰 Hiç korkmayın Allah o minik kalbi size dinletecek, kese göründüğüne göre dış gebelik de değil ☺️
prenseslerblogg aylmzdr takma canım kafana bazen geç döllenme oluyor o zaman da geç gözüküyor 7 haftada git 🙂
aylmzdr Drycnrslc Drycnrslc Allah Allah yaaa , bunların gözleri mi görmüyor acaba 😬 betahcg yükselmiş mi peki
Popeyes Drycnrslc merhaba. seninle aynı ilerliyoruz geçen hafta gittiğimde keseyi gördük pzartesi gel dedi. Bugün tekrar gittik kese büyümüş ama bebeği göremedi 25 Mayıs son adetim. Hayırlısıyla sağlıklı gebelik olsun inşallah
aylmzdr Popeyes Benimde son adetim 28 Mayıs , dün gittim kese sağlıklı dedi. bende de embriyo gözükmedi . 7. Haftada gideceğim 🦋