[silindi] Merhaba arkadaşlar 33 + 2 yiz çok az kanamam ve Sancım oldu ciğer geliştirici iğne ve sancıyı durdurucu ilaçlar verdiler şimdilik iyiyim sabaha kadar müşahade altında tutacaklar duanıza talibim inşallah bebeklerimiz zamanında sağlıcakla gelsin🤲
Zge12 [silindi] geçmiş olsun canım rabbim zamanında sağlıcakla kucağına evladını almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻