Geçmiş olsun bende sizin gibi 27. haftada 5mm olarak doğumhaneye yatışım yapıldı 3 hafta hastanede kaldım yapılan tüm tedaviler bebeğini sağlıkla kucağına alman için için ferah olsun, şu an 35 haftalığım 13 mm olarak bu süreç devam ediyor günlük işlerimi yapıyorum dikkat ederek dinlenerek kısa yürüyüşler de yapıyorum psikolojik olarak kendinizi kasmayın güzel şeyler düşünün