Kahvedelisi kızlar sanki bebeğin hareketlerini hissediyorum kaç gündür böyleyim siz de hiç erken hissetiniz mi 2 ci gebeliğim 🤰
Ahsen21 Kahvedelisi 13 +3 teyim bende henüz hiç hareket hissetmedim ama karımın bazı yerlerinde anlık böyle yumurta gibi büyüyor sonra düzeliyor bebek olabilirmi acaba😃
Anneyim6 Kahvedelisi 3 gebeliğim 15+2 deyim henüz hissetmedim kızzzzzzzz sen nasıl hissettin doktor bile imkansız dedi 🤣 geçen hafta gittiğimde nezaman hissederim dedim ooo daha çok var dedi
Ozge0635 Valla bende hissediyorum gibi benimde 2. Gebeliğim 13+3 üm 3 gün önce hissetmeye başladım bildiğimiz birşey vuruyor karnıma bağırsak değil eminim
Ozge0635 Kahvedelisi bende o kadar değil ama otururken falan özellikle yemek yiyince bi vuruyor saniyelik ama :)