4567788 oğlum 5 yaşında bu süreç benimde gözümde o kadar büyüyordu ki anlatamam tesadüf evimizin arka sokağında anaokulu gördük zaten bu sene de verecektim devlet anaokuluna ama saatleri ve benim gidip almam vs önümde kışa gidiyor nasıl olur nasıl biter diye düşünürken ilte o okulu fark etmemiz kızımın Abisine ilk şansı diyebilirim 🥲 sabah 8,5 akşam 5 olması kardeşiyle gün içinde ilgilenmem vs onun gözüne batmayacak kendisini kötü hissetmeyecek inşallah yaz okulu da vardı ayın 14ünde başlıyor oğlum okula zaten 1 hafta sonra da ben doğum yapıcam bu süreçte oğlumun okulda olması bir nebze beni rahatlatacak vicdanende evin içinde sürekli görmeyecek en azından