Merhaba kızlar.. 5 günlük bebeğim var iki üç gündür mastit sorunumuz var her ne kadar sık sık emzirsemde iki göğsümde şişti 3 Temmuz gecesi iyice şişmeden eşime göğüs pompası al bari iyice şişmeden sağayım diye makine aldırdım gündüzü sağım yaptım bu seferde koyu kısmı çekimden dolayı kabarık gibi oldu ve kaçınılmaz sonumuz iki göğsümde taş gibi oldu şişlikten olmayan göğüs ucum yok gibi oldu her ne kadar bir iki çekiş yapsa da sanırım tam kavrayamadığı için göğsümü almak istemiyor ve ağlama krizine giriyo kızarıyor bugün silikon göğüs ucu aldım ucu olduğu için kolay kavrayıp emiyor onsuz asla emziremiyorum çıkarıp kendi göğsümü vermeyi deniyorum ama almıyor yada alamıyor kafayı yiyeceğim😢
Bu meme reddi yapmamıştır değil mi ?
Biraz uzun oldu kusura bakmayın kısa bi şekilde nasıl anlatırım bilemedim🥺