Baby355 normal yani kabızlık yaşamayan yoktur canım takma kafaya bol bol su iç ve dediğim gibi kompostu yap ben kuru kayısıları kaynatıp dolaba koymuştum sevmediğim için 4-5 kaşık anca içebiliyordum bi tane de kayısıyı yiyodum iyi geliyordu, ya kabızlığı çekicen yada tadına dayanıcan 😅